انگیزه از ساخت وب سایت را معین فرمایید
نوشته شده توسط : علی پور


پیروزی در ساخت سایت امری اتفاقی وجود ندارد. همانگونه که می‌دانید تعداد وبسایت های جان دار در وب بسیار زیاد میباشد. از این رو برای برد در ساخت سایت، بایستی نکات مهم را رعایت فرمائید. امروزه پیروزی در دنیای تجارت تا حدود متعددی متعلق به اینترنت سایتی میباشد که کسب و فعالیت شمارا معرفی می‌نماید. رضایت مندیِ بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب جانور در تارنما شما متعلق به مولفه های دیگری نیز می باشد. در پی به نکاتی پیرامون سئو طراحی وب اشاره شده‌است.

 طراحی سایت در مشهد

در گزینش دامنه از مارک خویش به کارگیری فرمایید
با دقت به گستردگی تعیین اسم برای دامنه وب سایت ، به کار گیری از مارک منحصربه‌فرد خودتان میتواند یاری زیاد به بسط و توسعه و گسترش کسب و فعالیت شما بکند. چنانچه مارک ندارید ، یک مارک برای خویش تعیین فرمایید .

هاست مطلوب گزینش فرمایید
برای گزینش هاست مطلوب می بایست بسط و پیشرفت کسب و کارتان را در لحاظ بگیرید. مواقعی مانند تعیین کمپانی دارای اعتبار برای خرید هاست، فضای ذخیره سازی مطلوب ، پهنای باند ، پشتیبانی مطلوب را در گزینش هاست خویش در حیث بگیرید.

انگیزه از ساخت وب سایت را معین فرمایید
انگیزه شما از ساخت وب سایت چه چیزی است؟ فروش متاع ، معرفی کسب و عمل، جذب مشتری ، ارائه سرویس ها .انگیزه شما بایستی مشخص و معلوم باشد و تارنما خویش را بر طبق انگیزه خویش پباده سازی نمائید تا بتوانید یوزرها متعددی را جذب نمایید.

اصول تجربه کاربری را رعایت فرمایید
او‌لین انگیزه وبسایت شما، ارائه تجربه کاربری خوب (به اصطلاح UX) میباشد. تجربه کاربری احساس و تجربه استفاده کننده از وب سایت شما میباشد.شما بایستی وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده مشاهده کنید و کاری نمایید که تجربه وی شادی بخش باشد. مثلا مطمئن گردید که استفاده کننده ریلکس میتواند از وبسایت شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های مهم وب سایت به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها بدیهی و قابل ادراک میباشند، وب سایت شما از نگاه بصری زیباست و … . اکثری از نکاتی که در‌این نوشته‌ی علمی آورده شده‌است، بخشی از یک تجربه کاربری خوب محسوب میگردند. بایستی تارنما به نحوی باشد که کابر دفعات آن‌گاه نیز به تارنما شما مراجعه نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: